divoonekhodeti

divoonekhodeti

divoonekhodeti
divoonekhodeti

divoonekhodeti

divoonekhodeti

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم خرید اینترنتی

پاورپوینت بررسی سیستم خرید اینترنتی

پاورپوینت سیستم خرید اینترنتی در 20اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم خرید اینترنتی

سیستم خرید اینترنتی
خرید اینترنتی
سیستم اینترنتی
پاورپوینت سیستم خرید اینترنتی
بررسی سیستم خرید اینترنتی
تحقیق خرید اینترنتی
مقاله سیستم خرید اینترنتی
دانلود پاورپوینت سیستم خرید اینترنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل 121 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

پاورپوینت سیستم خرید اینترنتی در 20اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

فهرست

•مقدمه

•تعریف مساله ( مشکلات سیستم فعلی)

•هدف پروژه

•ارایه راه حل

•امکان سنجی

•نمودار بستر

•نمودارهای DFD فیزیکی ومنطقی

•نمودارسیستم پیشنهادی n


مقدمه:


امروزه با وجود مشغله های فراوان، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش اتلاف وقت هستند .یکی از این گونه موارد خرید مایحتاج زندگی است . لذا ما برآنیم

تا با مکانیزه کردن عمل خرید به صورت اینترنتی گامی در این جهت برداریم.


مشکلات انجام عملیات خرید از یک مرکز خرید (به طور معمول):


§صرف وقت وهزینه برای رفت وآمد ونیز انتخاب کالا وخرید اجناس. §حمل اجناس خریداری شده. §ازدحام جمعیت در فروشگاه در زمانهای پر فروش سا ل. §حمل پول به صورت نقدی. §عدم امنیت. §محدودیت زمانی برای خرید.


هدف پروژه:

خریدار بدون حضور در مرکز خرید و در هر ساعت از شبانه

روز از طریق اینترنت وسایت مربوط به فروشگاه بتواند جنس

 مورد نظر خود را انتخاب وخریداری نماید.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم خرید اینترنتی

دانلود مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

بسته آموزش کسب درامد عالی در اینترنت از مهندس محمد هادی طلوعی

دانلود مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

کار در منزل  ثروتندان آینده ساز پورسانت عالی درامد ثابت
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 39671 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 154

کتابی که به شما معرف می شود راه وروش درآمد زایی دائم وپایدار را از طریق کار با اینترنت و در منزل با کمترین وقت و حتی هزینه در اختیار شما عزیزان قرا ر می گیرد . که از این طریق میتوانید به درامد وپورسانت عالی برسید.نویسنده این آموزش جناب طلوعی همانطور که در برنامه شبکه سوم هم  به این نکته اشاره کردند به شما تضمین دادن که با تلاش و پشتکار بعد از 2 الی 3 هفته به درآمد با لای 200000 هز ار تومان در روز خواهید رسید.

دانلود مجموعه آموزشی کسب درآمد از اینترنت

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

مبانی نظری 
 پیشینه تحقیق
 نگرش 
 به تبلیغات اینترنتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

نگرش  به تبلیغات اینترنتی

واژه اتیدیود[1]، معادل فارسی متعددی همچون طرز تلقی، وجهه نظر، بازخورد، وضع روانی، ایستار، گرایش و نگرش دارد. ولی اکنون اصطلاح نگرش قبول عام یافته و به صورت­های مختلف نیز تعریف شده است (ترکان و کجباف، 1387). نگرش یک سازه فرضی است، زیرا به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست بلکه بیشتر با اظهارات کلامی و رفتاری همراه است (آذربایجانی و همکاران، 1385).

نگرش عبارت است از یک حالت عاطفی مثبت یا منفی نسبت به یک موضوع. یکی از مبتکران نظریه نگرش نوین[2]، ال ال ترستون[3] اعتقاد دارد که نگرش میزان انفعال یا احساس موافق یا مخالف نسبت به یک محرک است. نگرش ها احساسات عاطفی هستند که مردم پیرامون پدیده ها دارند (مون و مینور[4]، 1388). در تعریف دیگر، توجه به عناصر نگرش نیز مبذول شده است: ترکیب شناخت­ها، احساس­ها و آمادگی برای عمل نسبت به یک چیز معینی، نگرش شخص نسبت به یک موضوع اجتماعی است. نگرش، عبارت است از سازمان­دهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی و شناختی با توجه به برخی جنبه­های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است (آذربایجانی و همکاران، 1385).

در راستای بررسی رفتار مصرف­کننده، نگرش را می­توان بدین صورت تعریف کرد: تمایل ارزیاب­گرانه یک مصرف­کننده در جهت یا مخالف هر عنصر در محدوده بازار وی، نگرش او را تشکیل می­دهد. به عبارتی نگرش، عبارت است از یک روش نسبتا ثابت در فکر، احساس و رفتار نسبت به افراد، گروه ها و موضوع­های اجتماعی یا قدری وسیع­تر، هر گونه حادثه­ای در محیط فرد (همان منبع).

در یک نتیجه گیری کلی می­توان گفت، نگرش یک مفهوم چند بعدی شامل عناصر شناختی، عاطفی و رفتاری است که نحوه رفتار افراد را تعیین می­کند و هر نگرشی دارای موضوع خاصی است که این موضوع می­تواند افراد، اشیا، رویدادها و حتی خود فرد باشد. نگرش، احتمالا شاخص­ترین و ضروری­ترین مفهوم در روانشناسی اجتماعی است (گاورونسکی[5]، 2007).

نگرش­ها، از تعیین­کننده­های مهم رفتارند. نگرش، جز مهمی از موفقیت یا شکست استراتژی بازاریابی اینترنتی را تشکیل می­دهد. انتخاب خرید افراد، از عوامل عمده همچون نگرش، باورها و عوامل روان شناختی تاثیر می­پذیرد. آنها در مرکز فرآیند رفتار خریداران قرار گرفته­اند و ابزارهایی هستند که افراد از آن به عنوان شناسایی احساسات خود و تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده می­نمایند. غالبا نگرشها بر رفتار و نگرش­های دیگر ما تاثیر می­گذارند و نحوه پردازش اطلاعات مربوط به نگرش را نیز تعیین می­نمایند (کریمی و صفاری نیا،1384).

رابطه بین احساسات و اعمال در یک زمینه وسیعتر جای دارد. نگرش­ها یک عامل تعیین­کننده رفتار اجتماعی می باشند اما تعیین­کننده­های دیگری نیز وجود دارند. این محدودیت­ها براساس تئوری فیشن باین (1980) تحت عنوان عکس العمل معقول[6] شکل گرفته که آجزن[7] (1991) آن را گسترش داد و نظریه رفتار برنامه­ریزی شده نامید. مطابق تئوری عکس العمل معقول[8]،  نگرش شخص به یک موضوع تابعی از عقاید فرد در مورد موضوع است. به علاوه، این نظریه بیان می­نماید که تمایلات رفتاری، فعالیت­های رفتاری خاصی را ایفا می­کنند که به خوبی می­توانند به وسیله نگرش­ها و قاعده ذهنی، نسبت به آن اقدامات قابل پیش بینی باشند (پیکت[9]، 2007).

نظریه رفتار برنامه­ریزی شده، معتقد است که نگرش­ها بر رفتار، براساس یک تصمیم داوطلبانه که در طی فرآیندی محدود می­شوند، تاثیر می­گذارند. ابتدا اینکه رفتار کمتر از نگرش­های کلی و بیشتر از نگرش­های خاص نسبت به یک رفتار خاص متاثر خواهد شد. دوم اینکه، رفتار تنها به وسیله نگرش­ها متاثر نمی­شوند، بلکه به وسیله هنجارهای ذهنی یا باورهای ما درباره آنچه دیگران فکر می­کنند و ما باید انجام دهیم نیز متاثر می­شوند. سوم اینکه، نگرش­ها، رفتار ما را تنها هنگامی که ما آنها را ادراک می­کنیم و تحت کنترل خودمان درمی­آوریم، برمی­انگیزاند. چهارم اینکه، اگر چه نگرش­ها همراه با ایده­های ذهنی و کنترل ادراکی سهم در انجام رفتار دارند، مردم غالبا نمی­توانند بر اساس قصد خود رفتار نمایند (برهم و کاسین[10]، 1993).



[1]. Attitude

[2]. Modern attitude measurement

[3]. L.L.Thurstone

[4]. Mowen and Minor

[5]. Gawronski

[6]. Reasoned action

[7]. Ajzen

[8]. Responed action

[9]. Pickett

[10]. Brehm & Kassin

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
مبانی نظری وپیشینه  در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
مبانی نظری وپیشینه پژوهش  تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

 مفهوم اینترنت در اوایل دهه 1960 برای بخش دفاعی ایالات متحده بعنوان روشی برای حفظ ارتباطاتی که در نتیجه یک حمله اتمی از بین رفته بود به کار برده شد. در سال 1962 یک شرکت یک تکنولوژی مهم در ارسال داده ها را به صورت بسته های مجزا دریافت که بعداً یک معیارالزامی برای اینترنت شد (جفریور دیگران،2001).

 در سال 1969 آژانس مطالعات عالی کار خود را شروع کرد که هدفش ساختن یک شبکه ای بود که محققان از دانشگاههای مختلف قادر باشند که با هم صحبت کنند (تریپر،  2000). سرانجام در سال 1983 آن به شبکه نظامی تبدیل شد بدین صورت که این شبکه برای بخش کشوری و غیرنظامی اختصاص یافت (جفری و دیگران، 2001).

شبکه مذکور در نیمه های دهه 80 تجدید گردید و شبکه بنیاد ملی علم نامیده شد در طول آن مدت بسیاری از شبکه های دانشگاهی آمریکایی و اروپایی به شبکه اصلی متصل گردیدند(سیسون،2000).

 در سال 1989 فیزیکدانان کشور سوئیس آزمایشگاه اروپایی فیزیکی به ریاست بیرنز یک روش تخیلی موثر و کارائی را برای گروه های خبری پراکنده در نواحی جغرافیایی مختلف برای تبادل اطلاعات با تعریف پروتکل ابررسانه ،پروتکل انتقال مافوق متن، سند متنی استاندارد، و زبان برنامه نویسی بوجود آوردند و این مبنا و اساسی شد برای شبکه گسترده جهانی که در حال حاضر مشهورترین و عمومی ترین بخش اینترنت می باشد (جفری و دیگران، 2001) در اوایل دهه 1990 شبکه گسترده جهانی به کار برده شد و این امر به کامپیوترها این اجازه را داد که به چند رسانه مثل سند متنی، نوشته های تصویری، ویدئوها و... دسترسی داشته باشند.  در 1993 یک تکه جدیدی از نرم افزاری که موزایک نامیده می شود بوجود آمد که بوسیله گروهی بنام ماکر اندرسون یک دانشجوی 22 ساله در دانشگاه ایلی نویز رهبری می شد، و این اولین نرم افزار مرورگر اینترنتی بود. این نرم افزار بصورت یک وجه مشترکی به کار برده شد که به کاربران کامپیوترهای ویندوز،اَپِل مکینتاش و... اجازه کار می داد (جفری و دیگران، 2001).

  در سال 1994نتس کاپ یک مرورگر شبکه ای که مجهز به موتور جستجو بود توسط همان گروه ارائه شد. آنها سیاست های قیمت گذاری و بازاریابی را اتخاذ کردند که به نتس کاپ در کوتاه مدت حق انحصاری در میان کاربران می داد. مرورگرهای دیگر مثل اینترنت اکسپلورر هم توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد که برجستگی زیادی از خود نشان داد. همچنین، با ترکیب و پیوستگی مرورگر شبکه ای، بسیاری از وب سایت ها، جستجوی کلمات کلیدی را تسهیل نمودند که از آنها تعدادی دیگر از مرورگرها مثل یاهو بوجود آمدند. با این وجود، بسیاری از شرکت های اینترنتی با تبلیغ در صفحه خانگی یک موتور جستجو بازدیدکنندگان زیادی را جذب کردند. این یک تاکتیکی بود که توسط آمازون بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت (باندیو،2002).

بسیاری از شرکت ها هم اکنون صفحه خانگی خود را دارند و در بیشتر موارد قابل پیش بینی هستند مثل ایبی که به مصرف کننده اجازه می دهد تا بدون نیاز به جستجو مستقیماً به وب سایت دسترسی پیدا کند.امروزه اینترنت برای همه کسانی که آرزوی استفاده از آن را در سرتاسر جهان دارند وجود دارد. اینترنت و شبکه گسترده جهانی با تغییرات عمیق و شگفت آور در دنیای تجارت تحول دیگری را آغاز کردند (باندیو،2002). امروزه اینترنت نه تنها تکنولوژی را آورده بلکه روش های متفاوت انجام کارها را در دنیای گسترده تحت تاثیر قرار داده است.

 در حال حاضر دانشگاه ها می توانند به گروهی از دانشجویان بین المللی آموزش دهند و درس ارائه کنند، گروههای متفرق اعم از کارگران می توانند با استفاده از نرم افزار گروهی که بر روی اینترنت قابل اجرا است بر روی یک پروژه کار کنند، شرکت های چند ملیتی می توانند تولیدات خود را با قیمتی ارزانتر از کار به کشورهای دیگر منتقل کنند وبا آنها در تماس باشند و افراد عادی می توانند با دوستان و خویشاوندان خود در سراسر جهان بدون نیاز به پرداخت مبلغ زیادی برای آن درارتباط باشند و همچنین معامله و تبادل اطلاعات می تواند به آسانی بین اشخاص یا گروهها انجام یافته، به قیمت ها و محصولات دست یافته و تا حدی با هم مقایسه گردند.

  در دنیای تجارت امروزی، اینترنت تقریباً همه نوع گوناگونی را دارد، و این تنوع در تجارت مشوق و محرکی در مسیر تصمیم گیری مصرف کننده است (باندیو،2002) این روزها تولیدات یا محصولات اشباع شده و استراتژی های بازاریابی در توانایی شرکت ها برای جذب مشتریان قرار داده شده است. بنابراین، مشتریان، هم اکنون در جایگاهی هستند که تقاضای خدمات بهتر، سریع ودسترسی آسان به اطلاعات دارند که می تواند برای تولید تفاوت ها، تشابه ها، نشان تجاری و ....باشد.اینترنت از یک طرف ارائه خدمات را تسهیل کرده و از طرف دیگر شرکت را در معرض یک محیط عدم ثبات قرار داده، به صورتی که اگر شرکتی نتواند جوابگوی تقاضایی باشد قادر به رقابت هم نخواهد بود.با توجه به مفهوم استرتژی برد-برد، اینترنت امروزی نه تنها مسیر تجارتی را که باید انجام گیرد متحول کرده، بلکه باعث بوجود آمدن مفاهیم بسیاری گردیده که در آن، رابطه بین تجارت و مشتریان در حفظ و بهبود و اصلاح تجارت الکترونیک قرار داده شده است. تنوع و گوناگونی تجارت الکترونیک باعث بوجود آمدن فعالیت های زیادی گردیده که مثل یک قالب وچارچوبی برای مفید بودن آن استوار گردیده اند. با این همه این چهارچوب بر طبق شکل (ایفرایم توربان و دیگران، 2008) می باشد که در نمودار زیر نشان داده خواهد شد؛

 

2-2- تجارت الکترونیک

هنگامی که اینترنت جنبه تجاری به خود گرفت و کاربران جمع شدند تا در شبکه گستره جهانی در اوایل دهه 1990 مشارکت کنند، مقوله و عنوان تجارت الکترونیک ابداع و اختراع شد. کاربرد آن برای اولین بار در دهه 1970 با ابداع و اختراع صندوق انتقال الکترونیک مطرح شد. سپس تبادل آمار و اطلاعات الکترونیکی (EDI) پیش آمد.EDI مجموعه ای از شرکت های مشارکت کننده را از موسسات مالی به تولیدکنندگان، خرده فروشان، خدمات رسانان و دیگر انواع تجارت گسترش داد(ایفرایم توربان و دیگران،2008). دلیل انجام آن عمل این بود که روشی ساده برای خودکار نمودن خریدها ارائه می داد.علاوه بر آن، به مغازه ها و فروشگاه ها اجازه می دهد فروشندگان را با پایگاه اطلاعاتی موجودی انبار خود مرتبط سازند. این خود نیازمند یک شبکه ارتباطی خصوصی گران بین دو شریک تجاری است (پیرکیول استرونیک،2001).

 از نظر اطلاعاتی، تکامل تجارت الکترونیک شامل سه فصل است. در نسل اول، سیستم ها با هم ارتباط دارند و فایل ها می توانند از یک سیستم به سیستم دیگر ارسال گردند. در دوره نسل دوم، تکنولوژی جدید و اینترنت این امر را هم برای شرکت ها و هم برای مشتریان ممکن ساخت که از طریق اینترنت خرید کنند. در طول دوره نسل سوم، شبکه ها و زنجیره های ارزشی مختلفی با هم مرتبط شدند. سپس شرکت ها و گروههای تجاری و منابعی که در سیستم، برای برنامه ریزی و تقسیم فهرست کالای تولیدی بوجود آمدند.  تجارت الکترونیکی یک فرم و شکلی از روابط تجاری آنلاین است که می تواند در کل فرایند خرید و فروش وجود داشته باشد. دامنه و حدود خرید و فروش الکترونیکی تقریباً برای هر شرکتی یک انتخاب ماندنی است و تجارت الکترونیک در تغییر و تبدیلات تجاری می رود که امری رایج و عادی گردد. به علت این رواج بسیاری از شرکت ها با معرفی ظاهری خدمات آنلاین خود بر روی عرابه گردیده اند؛ بیشتر وبسایت ها ضرورتاً اطلاعات محصولاتی را که خود می فروشند ارائه می دهند (ناندیو،2002).

 به همان نسبت که تجارت الکترونیک رشد پیدا می کند، توسعه آن متوقف می شود تا در محدوده خرید و فروش کالای مصرفی باقی بماند. این برای مدیران ارشد یک اجباری خواهد بود که در مورد روشی که یک تکنولوژی برای موفقیت بهتر در یک کار تجاری مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، شبکه گستره جهانی معنی و ارزش اطلاعات و تکنولوژیی که ما را به ارزیابی رابطه بین این دو راهنمایی می کند را مورد بازخواست وسوال قرار می دهد. برای مثال کار و تجارت می تواند مزایا و منافع خود را در تبادل اطلاعات در نمونه priceline.com پیدا نماید (بانیدیو،2002).

 معرفی تجارت الکترونیک همچنین شامل کاربرد و استفاده از تکنولوژی های داخلی هم می شود. این تکنولوژی برای توسعه یک ساختار زیربنایی مورد استفاده است که اثر آن به یک شرکت این توانایی را می دهد که منابع اطلاعاتی خود را با شرکای تجاری و مشتریان هم در سطح منطقه ایی و هم در سطح جهانی سهیم نماید. با این تکنولوژی ها شرکت ها همچنین خدمات بهتری را ارائه می دهند و این خدمات را در شکل رقابتی و سودآور انجام می دهند. براساس این تاثیر، بسیاری از شرکت ها امروزه، این نیاز را احساس می کنند که اهداف خود را بازنگری کرده، فرایند تجاری خود را دوباره نوسازی کرده، و روش های جدیدی را نسبت به فرصت ها و چالش های پیشنهاد دهنده تا در تجارت الکترونیک مشارکت کنند.

باندیو تغییر و تبدیلات یک شرکت در عصر اینترنت را بعنوان یک فرایند تحولی در چهار مرحله توصیف می کند که عبارتند از بروشور، تجارت اللکترونیک، داد و ستد الکترونیک و در نهایت شرکت الکترونیک (باندیو، 2002).

مطابق با باندیو، مرحله برشوری در اواسط دهه 1990 شروع شد زمانی که تعداد زیادی از شرکت ها وبسایتی را معرفی نمودند که بیشتر از یک کاتالوگ الکترونیکی نبود. اگر به گذشته برگردیم. بعضی از شرکت ها چندین درجه ارتقا یافته اند در حالی که بعضی دیگر در همان سطح اولیه خود باقی مانده اند، همانطور که برقراری یک زبربنای عملیاتی، قالب و چهارچوب حرکت یک شرکت را در این مرحله شکل می دهد. او چند مرحله فراتر رفت و عصر تجارت الکترونیک را بعنوان نقطه شروع دوره دات کام و مدل های تجاری [1]B2C توصیف کرد. این مرحله با ازدیاد «شروع کننده» ها مثل pricline.com, amazon.com  مشخص گردید که وارد دنیای تجارت آنلاین در فروش محصولات و ارائه خدمات مستقیم به مشتریان شدند، و چند شرکت دیگر هم از آنها پیروی نمودند. با این همه، آن تلاشی بود برای ایجاد یک شبکه حاضر که قوانینی را برای ارائه خدمات ارزش افزوده بمنظور ارتقاء فروش آنلاین، و حفظ یک پایگاه مشتری مناسب تصویب کردند. شبکه تجاریCN، یک کنسرسیون صنعتی از شرکت ها که راه حل های تجارت الکترونیک در اینترنت را پیشنهاد داده و ارتقاء می بخشد، تجارت الکترونیک را اینگونه توضیح می دهد کاربرد و استفاده از اینترنت برای تغییر و تبدیل روابط تجاری که فراتر از خرید و فروش آنلاین است. در این معنی، اطلاعات همچنین می توانند در داخل و در میان مرزهای سازمان ها تقسیم شده، روابط جدیدی بین تجارت ها و همچنین بین تجارت و مشتریان شکل گیرد. تعداد زیادی از شرکت ها به توانایی های بالقوه اینترنت در کاربرد BIB پی برده اند و این آن چیزی بود که دوره تجارت الکترونیک، با یک حرکتی بسوی کاربردی تکنولوژیکی برای تقویت فرایند تجارت مرکزی شروع گردید. همینطور بسیاری از سازمانها هم اطلاعات به عنوان یک منبع اصلی تجارت مدنظر قرار دادند و مدیریت آن را مثل یکی از مهمترین کارکردها مداخله کردند. علاوه بر این شرکت ها یادگرفتند که بر اطلاعات و دانش مدیریتیِ به عنوان یک عنصر ضروری در میان همه اهداف تجارتشان تمرکز کنند. در همین مسیر، توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، در تلاش برای پشتیبانی از این عصر جدید گام هایی را برداشته است .در طول این دوره، شرکت های زیادی شروع به استفاده از فلسفه تجارت الکترونیک، برای ارائه یک مدل تجاری که از موارد کاربرد B2C,[2]B2B حمایت می کند کردند. شبکه تجاری CN این مرحله را مرحله بنگاه یا بنگاه الکترونیک می نامد؛ جایی که تکنولوژی های اینترنتی برای اجرای فعالیتهای تجاری B2B به کار برده شده و در پشتیبانی از توانایی های اصلی آنها همچنین در ارائه خدمات مشتری آنلاین که اساساً به تجارت الکترونیک B2C بر می گردد ضروری است. با پایان قرن بیستم، بیشتر شرکت های بزرگ مثل بانک ها وارد این حوزه شدند. پیروآن با افزایش رشد تکنولوژی و مدل تجاری، تغییرات سریعی در محیط تجارت پیش آمد. بنابراین شرکت های B2B بطور فراینده ایی استقرار ساختارهای زیر بنایی خود را در دنیای خشت و گل و فانی مطابقت دادند تا هم از یک طرف مدل B2C را داشته باشند و از طرف دیگر شرکت های B2C فلسفه مدل مشتری- مداری را گسترش دادند تا بتوانند فعالیتهای B2B را هم شامل شوند


[1] .Business to customer

[2] .Business to business

دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

دانلود کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه با میانگین روزانه 60 هزار تومان تا یک میلیون

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه با میانگین روزانه 60 هزار تومان تا یک میلیون

چگونه به درآمد 100 میلیون تومان رسیدم؟ راه اندازی کسب و کار آنلاین بدون سرمایه میانگین درآمد روزانه 60 هزار تا یک میلیون تومان

دانلود کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه با میانگین روزانه 60 هزار تومان تا یک میلیون

کسب
کار
اینترنتی
بدون سرمایه
کارآفرین
دانلود فایل
شغل بدون سرمایه
کسب و کار
شغل با سرمایه کم
بدون سرمایه
شغل اینترنتی
کمترین سرمایه
کار اینترنتی
مدیریت کسب و کار
پول
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1964 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51

این پکیجی که شما قصد خرید آنرا دارید یک کسب و کار حرفه ایست . کسب و کاری که می تواند تا پایان عمر زندگی شما را تامین کند.

بنابر این دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف ۱ تا ۲ ساعت در روز ، درآمدی باورنکردنی خواهید داشت. نویسنده این مطلب به شما اطمینان خواهد داد که بعد از گذشت دو الی سه هفته به درآمدی بالای ۵۰۰ هزار تومان در روز خواهید رسید.


شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید – چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را گیج و  سردرگم کرده باشند تا اینکه بتوانند به شما کمکی کنند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید:
آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!

دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این کتاب پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.


قیمت اصلی این پکیج ۴۰ هزار تومان است.اما به دلیل اهمیت مسئله اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز قیمت فایل دانلودی را برای شما عزیزان با تخفیف باور نکردنی ،فقط با قیمت ۹٫۹۰۰ تومان در اختیار شما سروران گرامی قرار دادیم.

ارزانترین و مفیدترین کتاب عمرتان را همین الان تحویل بگیرید ! بعد از خرید آنلاین لینک دانلود بسته برای شما نمایش داده میشود.


تفاوت روش هایی که شما در این کتاب با آن آشنا می شوید با سایر کتاب ها در این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از ۵ سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

یادتان باشد که ۹٫۹۰۰ هزارتومان حتی از قیمت یک وعده غذای ساده هم کمتر است پس شما به راحتی می توانید آنرا تهیه کنید. آیا خرید یک ساندویچ برای آینده شما مهم تر است یا سرمایه گذاری برای تضمین موفقیت شغلی شما و کسب درآمد عالی برای یک عمر؟

انتخاب با خود شماست دوست عزیز

این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید. این بسته به صورت الکترونیکی است و شما پس از پرداخت آنلاین خیلی آسان و سریع آن را دانلود می کنید. کتاب الکترونیکی بسیار راحت تر از کتاب کاغذی است و می توانید آن را همین لحظه خرید کرده ،دانلود و مطالعه فرمایید.

با ۲ ساعت کار کردن،روزانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید.

آسان ترین راه پولدار شدن را به شما نشان خواهیم داد.

قیمت بسته به همراه تخفیف ویژه :۹٫۹۰۰ تومان

مشاهده لینک دانلود ، بلافاصله پس از پرداخت آنلاین

سوالات متداول

مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

  • درآمد این پکیچ از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به این شیوه , درآمد شما به بیش از ماهیانه ۱۰ میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه ۳ الی ۴ ساعت کار . البته اگر با این روش خوب کار کنید.

آیا من مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

  • خیر… شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

آیا این پکیج آموزش فارسی می باشد؟ یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

  • بله..این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد.

آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

  • برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوترنیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

  • تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکر و استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

 من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

  • این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید.

درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

  • درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

آیا واقعا به این پکیج می توان اطمینان کرد؟ آیا واقعا روی آن حساب کنم؟ آیا واقعا درآمدی در کار هست؟

  • به دلیل پرسشهای مکرری که در این مورد هر روزه برای ما ایمیل می شود بهتر دیدیم که در این مورد توضیح کاملی بدهیم. خوشبختانه این پکیج به گونه ای است که درآمد آن کاملا واقعی و قطعی و مسلم است . مطمئن باشید که از این پکیج ، درآمدهای بسیاری خوبی به دست خواهید آورد که حتی برای دیگران غیر قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از این پکیج قادر خواهید بود مخارج زندگی خود را تامین نموده و حتی پس انداز خوبی برای خود ایجاد نمایید . میزان این درآمد نامحدود است . یعنی هر چقدر بیشتر تلاش کنید و زمان بگذارید ، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد بنابراین پیش بینی می کنیم که پس از اینکه اولین درآمد خود را به دست آوردید ، وقت بیشتری را برای این کار خواهید گذاشت. یکبار دیگر خاطر نشان می کنیم که با این پکیج شما هرگز نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی و یا پی تی سی و یا زیرمجموعه گیری نخواهید داشت . ما اصلا در این پکیج از شما نخواهیم خواست که با چنین سایتهایی کار کنید . ضمنا شما به هیچ عنوان با خارجیها نیز کار نخواهید کرد . درآمد شما از اینترنت و از همین ایران خودمان به دست می آید و مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به انجام کارهای غیر عرف و یا غیر شرعی نخواهید داشت و درآمد شما کاملا قانونی خواهد بود . بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست.

 

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته نشان داده است که افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عکس ، اشخاص شکست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می کنند .

هر گاه تصمیم شایسته ای گرفتید ، آنرا رها نکنید
شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در باوری دارد که داشته اید.

آسان ترین راه پولدار شدن را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه

خرید با تخفیف ویژه ۹٫۹۰۰ تومان (قیمت اصلی ۴۰ هزار تومان

دانلود کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه با میانگین روزانه 60 هزار تومان تا یک میلیون